Hej och god eftermiddag :-)!

Hoppas allt är väl med dig och att du har det bra trots det eländiga virusläget. 

Jag skrev för ett tag sedan om hur illa behandlade mina föräldrar blivit av Telia när dom skulle byta sin iPad. När jag retat upp mig ett bra tag och kämpat hårt för att få rätt å deras vägnar skrev jag på Facebook och fick tillslut kontakt med en mycket trevlig, hjälpsam och förstående kvinna som blev mycket upprörd över hur vi blivit behandlade. Det blev mycket skrivande och förklarande fram och tillbaka och hon tog sig verkligen tid och lova att följa ärendet själv hela vägen till slutet. Hon ordnade så vi fick reklamera trots att tiden gått ut för länge sedan (inte vårt fel). Brorsan hjälpte mor och far att returnera både padda och router så att vi skulle kunna få pengarna tillbaka. När vi kommit så långt så berättade hon att det skulle nog tyvärr ta 1-2 månader innan pengarna kom. Detta skrev hon den 8/7 och häromdagen kom pengarna :-). Dagens jättebukett med rosor går alltså till Liv på Telia <3. Slutet gott allting gott och det här visar att det ibland kan löna sig att vara principfast och envis. Jag vägrade att ge mig och det gjorde nog Liv också :-). Men du jag undrar om inte Liv är mer än en person men det spelar ju ingen roll :-).

Önskar dig en fin kväll med en kram om du vill ha. Lova i alla fall att du är rädd om dig och din omgivning och spara inte på avståndet, tvålen, vattnet och spriten  <3.

 

Varför slår dessa inte ut? Någon som har några idéer? 

 

Denna blommar ju för fullt  :-)  

Å denna också :-)